Duux Edge 1500W Smart Convectorkachel - Kachel Elektrisch - Extra Dun - Wit - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Duux Edge 1500W Smart Convectorkachel - Kachel Elektrisch - Extra Dun - Wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,3

RK 05-12-2023

Duux Edge 1500W Smart

De Duux Edge 1500W is een elegante toevoeging aan mijn werkkamer, met zijn slanke ontwerp dat naadloos past in het huidige design. De handige afstandsbediening maakt het gebruiksgemak compleet, waardoor ik eenvoudig de warmte-instellingen kan aanpassen vanuit mijn bureau stoel.

Wat betreft prestaties stelt de Duux Edge niet teleur. Het levert een aangename warmte die mijn ruimte snel en efficiënt opwarmt. Echter, het enige minpunt is dat het alleen kan worden gekoppeld met de generatie 1 app, waardoor ik nu twee verschillende apps moet gebruiken voor mijn Duux-apparaten in huis. Dit kan enigszins onhandig zijn, maar de algehele kwaliteit en warmteafgifte maken de Duux Edge toch een solide keuze voor koude dagen.

s**********@y******** 28-11-2023
De Duux Edge 1500 aangeschaft voor het verwarmen van de werkkamer zodat de verwarming boven niet meer aan hoeft en het werkt goed. Met app zet ik ‘s ochtends voor ik ga starten de Edge aan en dit werkt prima. Ik hoef nu geen verwarming meer aan te zetten wat hopelijk uiteindelijk ook scheelt in de stookkosten.
De warmte kun je gedurende de dag bijstellen en als je de Edge vergeten bent uit te zetten, heb ik wel eens gehad, kun je dat via de app alsnog doen. Ik vind de app het meest fijne extraatje bij de Edge 1500.

igorschut 24-11-2023

Strak en dunne kachel die snel op temperatuur is

Wij hebben deze kachel gekocht omdat wij enkel vloerverwarming in onze huis hebben en dus ook geen handdoekverwarming in de badkamer. Deze kachel willen wij dus gebruiken ter ondersteuning. Natuurlijk ook heerlijk in deze wintermaanden om even kort aan te zetten in de slaapkamer, mocht het nét iets te koud zijn.
De kachel ziet er strak uit en is erg dun. Wij hebben meegeleverde voetjes aan de kachel gemonteerd zodat wij deze in verschillende ruimtes kunnen gebruiken. Hij is niet heel zwaar en dus prima te verplaatsen.
De kachel is smart, dat wil zeggen dat het te koppelen is aan een app waarmee je de kachel op afstand kunt bedienen. De koppeling met wifi is vrij eenvoudig en de app spreekt voor zich.
Dan het belangrijkste, de warmte die de kachel afgeeft. Deze is snel op temperatuur en doet dus precies waar het voor dient!
Wij zijn erg tevreden met de kachel!